افسران جنگ نرم
افسران جنگ نرم

افسران جنگ نرم

هواپیمای نظامیان آمریکا را هفت ساعت نگه‎داشتیم تا بفهمند مملکت صاحب دارد

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا آجا گفت: هواپیمای نظامیان آمریکایی را نشانده و آنها را 7 ساعت نگه داشتیم تا بفهمند این مملکت صاحب دارد.
امیر اسماعیلی: اقتدار موشکی امروز ما مرهون شهداستبه گزارش باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدآفند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار شهید حسن تهرانی مقدم که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد اظهار داشت: آسمان جمهوری ایران امن‌ترین آسمان غرب آسیا است و جمهوری اسلامی بر ایران به هیچ کشوری اجازه از عبور بدون مجوز را نمی دهد.

وی ادامه داد: امروز بیش هزار و 700 هواپیما از آسمان کشور عبور می‎کند و وقتی فرمانده نیروی هوایی روسیه فهمیده ما چگونه هواپیمای یودوی آمریکایی را نشاندیم گفت که شما بسیار پیشرفت کرده‌اید.

فرمانده قرارگاه پدآفند هوایی خاتم الانبیا یادآور شد: ما با دشمن شوخی نداریم و هر کسی که چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد نابود خواهد شد و امروز اقتدار موشکی ما مرهون شهدا امام شهداست.

وی تصریح کرد: ما هیچ گلوگاه فنی نداریم و می‌توانیم انواع تجهیزات نظامی را خودمان تولید کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران جز شش کشور بهتر در ساخت رادار رزونانس بوده و آمادگی کامل در پوشش هوایی آسمان جمهوری اسلامی ایران را دارد عنوان داشت: باید روزی یک هواپیما در کشور سقوط می‌کرد و با توجه به توانمندی نیروهای مسلح این اتفاق هیچگاه نمی‌افتد و ایکائو آسمان جمهوری اسلامی ایران را امن‌ترین آسمان غرب آسیا می‌داند و روزانه 1700 فروند هواپیما از آسمان کشورمان عبور می‌کند.

امیر اسماعیلی عنوان داشت: همانطور که آسمان جمهوری اسلامی ایران به لطف ارتش و سپاه امن است باید برای عبور از آن هم اجازه گرفت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با اشاره به توان بومی کشورمان و توانمندی‌های جوانان این مرز و بوم گفت: قدرتهای جهانی در مذاکرات شکست خوردند و چون دیدند در مذاکرات با شکست مواجه شدند روی به جوانان آورند و امروز خاکریزهای دشمن در پشت بام‌ها قرار دارد و ما باید به فرموده مقام معظم رهبری به مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان گفت: معیشت در جمهوری اسلامی ایران سخت است اما ملت با تمام وجود در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا خاطرنشان کرد:‌ اگر امروز در کشور جنگی رخ دهد دشمن نابود خواهد شد و امروز همه کشورهای اطراف جمهوری اسلامی ایران جای پای دشمن وجود دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.